Sinema Modu

Daha sonra izle
Friends5. sezon 1. bölümThe One After Ross Says Rachel
Beğendim
Beğenmedim

Altyazı: Divxplanet

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @ingiliz

    bu ingilize ben aşık oldum bu sefer
    yazık oldu ingilize.

  2. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Gastirideligi

    Bu Ross ile Rachel ikilisi yüzünden kaç kişinin kalbi kırıldı. Özellikle Ross, dizi başından beri Rachel için kaç kızı bıraktı ama ortada yine bir şey yok. Gerçekten sıkıcı olmaya başladı. Monica ile Chandler birbirlerine çok yakıştı umarım Joey ile Phoebe de sevgili olurlar. Phoebe zaten tatlıydı hamilelikle birlikte daha da tatlı oldu ya :D

  3. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Gastirideligi

    Bu Ross ile Rachel ikilisi yüzünden kaç kişinin kalbi kırıldı. Özellikle Ross, dizi başından beri Rachel için kaç kızı bıraktı ama ortada yine bir şey yok. Gerçekten sıkıcı olmaya başladı. Monica ile Chandler birbirlerine çok yakıştı umarım Joey ile Phoebe de sevgili olurlar. Phoebe zaten tatlıydı hamilelikle birlikte daha da tatlı oldu ya :D

  4. @ohiyo

    en komik bölümlerdendi. chandler ve monica çook iyi <3

  5. @DeadForLife

    ross=rachel=iticilik phoebe ve joey de olan samimiyet inanılmaz

  6. @@boljie

    gittikçe bok yoluma doğru gidiyolar

  7. @Bahtsız

    monica ve chandleri bi ben mi yakıştıramadım acaba..:) ayrıca o nasıl bi arkadaşlık anlayışıdır ya sex yapalım ama arkadaş kalalım biraz mide bulandırıcı bi düşünce..

  8. @xnancysinatra

    Ne ross ne rach live long mon and chan fdghxdghgdeasfhuj

  9. @GDmerve

    rachel ve ross bir türlü sevemedim. çok saçma ilişkileri

  10. @friendssssss

    Ross amma sacmaladı he sıktı iyice

  11. @friendstt

    Chandlerla Monica harika bir çift oldu :) Ross iyice saçmaladı. Rachel zaten her an saçmalamaya müsait. İyice saçma bi yere doğru gidiyorlar.

  12. @Jua

    monica ve chandler yaa.gülmeyi durduramıyorum çok tatlılar

  13. @friendsmondler

    Monica ve Chandlerı yerim ben ya :D

  14. @manifas

    joey&#39;nin dansı :D

  15. @mustafa1

    chandler monica mükemmel oldu

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @lolwut


    filangie degil yanliz o phalangie

  17. @Tirigan

    'Yok bunun altında değil' hahahahahahahahha

  18. @FuseTea

    Ross aptalca davranıyor. Rachel bundan faydalanıyor. Gittikçe ikisinden de nefret etmeye başladım. Özellikle Rachel

  19. @tooo

    chandler ve monica sonsuza kadar londra saatinde kalacak :D

  20. @marysme

    chandler la monica çok tatlı olmaya başlamadılar mı :D ross ve rachel olayı da iyice abartılmış artık baymak üzere

  21. @Guru

    Ross iyice kaşındı gerçekten!! Emilly'e baya baya yazık

  22. @sena338

    16:35 pheobe nin karnı :D ahaha

  23. @prettyperson

    Zavallı Rachel :(

  24. @OzgeDean

    Joey ve dansı :D.D.

×